søndag den 21. februar 2016

Anmeldelse: Fin og farverig jul



Hvis du er til nemme hækleopskrifter der inspirerer til spændende og fantasifulde farver, så er denne bog lige til at gå til. Jeg føler mig nogle gange stadig som en nybegynder når jeg finder en engelsk opskrift eller støder på forkortelser jeg ikke forstår. Det er ikke et problem i denne bog, hvor der samtidig udførligt forklares hvornår der skal skiftes farve. Jeg har set opskrifter på meget julepynt som typisk har været afdæmpet, men her er der virkelig smæk på farverne og ideerne til utraditionelt og samtidig stemningsfyldt julepynt af forskellig slags.


Meget af pynten er hurtigt og nemt og du kan derfor nemt udfylde hele december med forskellige hæklerier så snart børnene er lagt og stemningen er vakt. Så fat hæklenålene og en masse farvet bomuld og gør dig klar til julen 2016. Det er aldrig for tidligt at gå i gang.




Bogen købes nemt og hurtigt hos Hobbii.dk som også kan hjælpe dig med at finde det nødvendige garn til diverse opskrifter i bogen. Hos Hobbii finder du også andre hæklebøger der er lige til at gå i gang med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar