onsdag den 13. marts 2013

Mini cupcakes til mødregruppen

I søndags var det ved at være rigtig lang tid siden vi havde mødtes i vores mødregruppe. Ungerne er ved at være 2 år gamle og hverdagens rutine er blevet fast for os alle, så det kan være svært at finde tid til at mødes. Vi har altid kørt efter konceptet at alle tager noget med, så hvorfor ikke kage, nu hvor jeg er godt igang med mit kage-bager projekt og bloggeriet.


Kagen er en simpel kakao cupcake. Topping, en smørcreme med vanille i farverne leaf green og violet fra Wilton. Desuden er der drysset med perlemors pulverfarve på den violette model og med Wilton farvet sukker på den grønne.

Børnene var helt vilde med de farverige kager. Og vi voksne fik da også smagt på dem. Min smørcreme havde desværre fået en smule for lidt flormelis, så den holdt ikke formen så godt, og havde det med at smelte en smule i stuetemperatur, så den må jeg vidst lige arbejde lidt på.



Husk at deltage i min giveaway om lækker marcipan fra Funcakes, som trækkes på fredag, her!

1 kommentar:

  1. Hvor ser det flot ud med de farver - det må jeg da prøve.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet