fredag den 8. marts 2013

Giveaway - lækker marcipan - 2 vindere!

Som skrevet tidligere har Kagekastellet.dk tilbud på indfarvet marcipan fra FunCakes i øjeblikket. De har været så søde at sende mig en masse pakker, så nu vil jeg delagtiggøre jer og udlodde 2x2 pakker a 250g. til 2 vindere. Det vil sige at der i alt er 1kg. marciapan på højkant!



Det eneste du skal gøre for at deltage er at være fast læser her på siden. Enten via google eller bloglovin (se til venstre på siden).
Desuden skal du ligge en kommentar til dette indlæg, og husk mailadresse hvis ikke du har en google-konto eller blog. 
Du kan få 1 ekstra lod ved at følge Kreagrotten på facebook her!

Denne giveaway trækkes den 15. marts! - og der er som sagt hele 2 vindere!

23 kommentarer:

  1. elsker bare marcipan, gerne med:)

    SvarSlet
  2. Er også trofast læser på FB, så er gerne med :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne deltage med to lodder! :)

    m-ii-m@hotmail.com

    - Har også gang i to?

    SvarSlet
  4. med :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  5. Jeg er allerede fast læser på din skønne blog. Jeg er modstander af facebook... men håber da, jeg har en chance alligevel :-D

    SvarSlet
  6. 3 lodder til mig :) følger via bloglovin.
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  7. Følger på bloglovin :-)
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  8. Jeg har lige opdaget din blog. Lækre kager! Jeg vil gerne deltage. Har meldt mig som fast læser via google.

    SvarSlet
  9. følger på bl, fb, gf...prøver lykken!

    SvarSlet
  10. Jeg skal da lige have lagt et lod ind her - Ville elske at pynte kage med lækkert marcipan:-)

    SvarSlet
  11. Deltager rigtig gerne. (GFC).

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne være med.
    Jeg har liket på FB

    Uhmmm tænker allerede i kager hvor jeg kan bruge marcipanen som låg...

    SvarSlet
  13. Jeg er med og vil rigtig gerne vinde =)

    SvarSlet
  14. Jeg snupper 2 lodder ... og håber jeg er heldig
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  15. jeg er med :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  16. Følger dig via Google og Facebook nu = 2 lodder. :)
    Held og lykke til alle! Min mail er: Sofiespio@hotmail.com. Kærlig hilsen Sofie.

    SvarSlet
  17. Følger dig via google og face... :)

    SvarSlet
  18. Deltager med 2 lodder (Via GFC og FB) :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    All the best.:)
    Bernadett

    FB
    https://www.facebook.com/bernadett.rauski?ref=tn_tnmn

    SvarSlet