mandag den 4. november 2013

Så fik jeg også prøvet Nemlig.com

Her forleden snakkede de lidt i nyhederne om at der ville komme lidt mere konkurrence på dagligvare-området. Dette fordi netbutikken Nemlig.com er begyndt at matche Nettos discountpriser.



Jeg havde før tænkt på at forsøge mig med at handle dagligvarer på nettet, da jeg generelt er fortrolig med at handle på nettet. Dette tiltag fra Nemlig.com var så lige det der manglede for at motivere mig det sidste stykke til at forsøge mig. 




Jeg skabte mig et overblik over hvilke varer vi manglede herhjemme, og lagde planer for aftensmad den næste uges tid. Så gik jeg ellers igang med at ligge i indkøbskurven. De har en utrolig brugervenlig side og den er nem at navigere rundt på. Desuden har de super gode og nemme apps til iPhone og iPad. Jeg færdiggjorde mine indkøb, registrerede mig, valgte levering på adressen mellem kl. 13-14 dagen efter og betalte med dankort.

Senere på aften fandt jeg ud af at jeg lige manglede et par småting mere. Og her blev det virkelig smart; jeg havde mulighed for at redigere i indkøbskurven helt frem til midnat, så der blev tilføjet lidt flere varer af to omgange.



Dagen efter kom varerne inden for det aftalte tidsrum og jeg kunne ikke vente med at se om alt var som det skulle være, og om jeg var tilfreds med bl.a. de grøntsager jeg havde bestilt, når nu jeg ikke selv havde haft mulighed for at vælge og vrage mellem samtlige agurker, og fundet den perfekte.

Jeg var faktisk ovenud tilfreds. Alt var helt efter mine egne krav og virkede friskt. Kølevarerne havde også den helt rigtige temperatur og stod med en lækker kondens som lige understregede at den ikke havde stået uden for køl særlig længe.




Skulle jeg sætte min finger på noget var det at min pakke med 15 æg nærmere havde konsistens af en ubagt æggekage. Det er jo hvad der sker, og det gav mig en chance for at se hvordan deres kundeservice er. 

Jeg ringede ind, kom igennem med det samme og forklarede om æggene. Med det samme blev jeg spurgt om hvordan jeg ville have pengene retur. Wauw, var ellers klar til at skulle sende dem et billede og alt muligt! Så her er der altså heller ikke en finger at sætte på dem.

Og det sidste og måske bedste for en gravid kvinde som mig, så fik jeg sørme også en helt gratis plade marabou med som velkomstgave. Hvad mere kan man bede om?




Dette indlæg er ikke sponsoreret!

1 kommentar:

  1. Det lyder rigtig spændende og skal bestemt lige testes!

    SvarSlet