torsdag den 28. november 2013

NOVEMBER TEMA: Sy til din baby #5



Så kom der lige lidt flere projekter fra mig. Denne gang er alle tingene syet efter egen hånd og ikke efter mønstre. Fantasien har ingen grænser og jeg har masser af rester jeg skal have brugt og måtte finde nogle ting de kunne bruges til, deraf de små søde elefanter og nussekluden.

Elefanterne er inspireret af LaRaLil's elefant uro. Disse er dog lavet enkeltvis. Der er lagt en lille bjælde ind i fyldet, samt et enkelt pibeindsats i en af elefanterne. Der er syet en lille strop i elefanterne så de kan bruges til forskellige typer ophæng efter ønske. Elefanten der kan pibe er lavet uden strop og er tiltænkt at skulle ligge som en lille bamse.






Jeg have en lille smule rester tilbage efter jeg havde brugt de stofrester der var til elefanterne. Det blev til nogle tern, ni i alt, som jeg syede sammen til en stor kvadrat. Farverne er virkelig gode sammen og jeg venter jo en pige, så det kunne ikke være bedre. Bagsiden er belagt med et stykke lækkert, blødt, hvidt fleece. Den er afsluttet med søde små stykker bånd der er lagt dobbelt ind i syningen og så er der syet patchwork syninger til sidst for at markere ternene.





Jeg burde nå et enkelt indlæg mere med kreaprojekter i denne måned inden vi når december, så hold øje med bloggen. Husk desuden at deltage i min giveaway her.

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine de elefanter. Det er altid rart at have en lille ting i pusletasken for man ved aldrig hvornår barnet kræver underholdning ;-)

    SvarSlet