torsdag den 14. november 2013

NOVEMBER TEMA: Sy til din baby #3



Lidt gaveregn til min datter på 2½. Hun får en dukkevogn i julegave, én af dem der ligner er rigtig en fra Brio. Hertil har jeg syet et sengesæt til vognen. Desuden endnu en smækbuks i str. 50/56.




Sættet er syet i stof der bl.a. er fra Malika&Rosa med pladevat imellem lagene. Desuden en tittekant i lilla, som matcher dukkevognens farver. Det brune bomuldsstof med hvide prikker har jeg påsyet en "stribe" af uglestoffet.






Derudover endnu en smækbuks i mønstret fra Minikrea af et lækkert stykke babyfløjl. Foret med bomuld i turkis med hvide prikker. 







Næste indlæg i dette tema vil indeholde en masse lækre ballonbukser.

Husk min giveaway sponsoreret af Malika&Rosa

1 kommentar:

  1. Ej, hvor er det dog blevet et skønt sæt sengetøj til hende. Vi har også bestemt, at vores datter (der er ligeså gammel som din) også skal have brio-vognen, men det bliver først når vi flytter engang. Den er så fin!
    Smækbukserne er også utroligt fine. Jeg kan godt lide du har valgt at sætte det lyseblå stof til. Det giver dem "kant". Sejt!

    SvarSlet