tirsdag den 22. januar 2013

Alletiderskager.dk

Så er det på tide at der gøres lidt reklame for denne side. 



Siden er nyopstartet af Mia som også er blogger, og som jeg følger med glæde, for interessante opskrifter og inspiration!


Hun har nu også, med store ambitioner, startet alletiderskager.dk op. Det er en side hvor alle lækre kageopskrifter og opskrifter på desserter, bagværk og andet godt skal samles. Ambitionen er at det skal blive Danmarks største side for netop denne type opskrifter.
Jeg vil selv ligge alle mine opskrifter op som jeg tidligere har prøvet, og dem som jeg løbende får prøvet af her på bloggen.

Lige nu kan du også vinde et gavekort til tekanden.dk hvis du tilmelder dig sidens nyhedsbrev inden den 23. februar. Og jo flere der deltager jo bedre. For der kan evt. komme en ekstra præmie i spil! Se konkurrencen her.

Så kig forbi siden, og lad dig inspirere til din næste kage!
- og husk at tilmelde dig nyhedsbrevet


Ingen kommentarer:

Send en kommentar