lørdag den 21. marts 2015

Dreams for Kids

Jeg har fået lov at anmelde webshoppen Dreamsforkids.dk og fortælle jer om hvad de har at byde på.



I bund og grund er Dreams for Kids en webshop hvor du finder alt det nødvendige til dit sovende barn. Der er tale om høj kvalitet og mærkerne er nøje udvalgt herefter. 
Ligesom ideen bag webshoppen opstod pga en "sengetøjs-fetisch" opstod min bevidsthed om shoppen af samme årsag. Jeg er nemlig en af de mødre der ikke kan få nok lækkert sengetøj til mine børn. Men på siden finder du også alt det tilbehør og tøj dit barn skal bruge for at få en god lur eller nattesøvn. 


Jeg har fået lov at få lidt af deres udvalg mellem hænderne, nemlig lidt lækkert undertøj til begge mine piger.

Det er første gang jeg får Petit by Sofie Schnoor mellem hænderne og det var en rigtig god oplevelse. Min store pige har fået dette lækre sæt bestående af undertrøje og trusser.

Dette sæt er skønt. Lækker pasform og lækkert design! Farven faldt i rigtig god jord hos min datter, og det gjorde det sørme også at der små glimmer bomber over det hele.

Til min mindste fik vi lov at prøve en skøn klassiker. En dejlig body fra Småfolk. Med Småfolk går man aldrig fejl. 

Dette er et af de nye SS15 prints fra Småfolk med bondegård og bondegårdsdyr. Som med alt andet Småfolk er den i høj kvalitet.


Dette er to eksempler på at du kun kan handle mærker i absolut topkvalitet. Andre mærker du finder er f.eks. CamCam, Joha, Katvig, MarMar, NoaNoa, Sebra, Soft Gallery, og en personlig favorit; Fred's World. Desuden mange andre mærker i top kvalitet!

Næste gang jeg skal handle sengetøj skal jeg helt sikkert handle hos Dreams for Kids!
Her får du også altid billig fragt til 19,- eller gratis hvis du køber for mere end 500,-. Du kan også købe på kredit med Viabill.


Dette indlæg er lavet i samarbejde med Dreamsforkids.dk

1 kommentar:

  1. Tak for det. den tid er desvaerre forbi for mit vedkommende. Mine toeser er blevet for store.

    SvarSlet