torsdag den 6. november 2014

Lidt mere fra frøen Fred!

Freds World er et af mine absolutte favorit mærker til mine børn. De bruger gode, stærke farver som falder i god jord hos børnene. Tøjet er super praktisk og behageligt, så det er tydeligt at der er tænkt over designet. Og som prikken over i'et har alt der kommer fra Fred's World det ypperste øko stempel; GOTS.

Men de laver meget anden end tøj til børnene...



Hos Fred's World kan man købe det lækreste tilbehør til de kære små. Det sødeste sengetøj og de blødeste håndklæder, samt huer og alt andet man må have behov for til den kolde tid vi går i møde!

Sengetøjet fåes i flere lækre designs, bl.a.denne med Fred der pryder dynen.

Her er det katten der går igen i AW14 sæsonen. Det er den sødeste detalje at øret er påsyet og stritter uden for dynen.
Her er det den sødeste hue med de lækreste lilla stjerner, og Fred's store øjne. Derudover det blødeste babyhåndklæde med orange kontrast kant og Fred der er indvævet i håndklædet.
(Håndklæddet er udsolgt, men fåes i andre farver eller hos andre forhandlere)

Da denne kom ind af døren måtte mor lige sukke engang da denne babyflyverdragt i str. 68/74 er så lille og sød, men samtidig minder den mig også om at den skal bruges når Alma starter i vuggestue lige om lidt.

Her ses Fred som refleks foran på flyverdragten.

 Fred's World har også langceret en ny kollektion der går under navnet "The Rescue Team" , denne lancering vil jeg fortælle meget mere om i et kommende indlæg.


Dette indlæg er sponsoreret af både GreenCotton & kids-world.dk, men alle udtalelser er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar