tirsdag den 11. november 2014

HW14 fra Danefæ


Her har jeg samlet lidt lækkert fra Danefæ fra deres HW14 kollektion. Jeg kan slet ikke stå for de farver (selvom billederne nok havde været bedre med en hvid baggrund, men symaskinen fyldte hele mit hvide spisebord)
Den lækre "seafoam" farve med den kolde lilla og lavendel går lige i hjertet på mig. Så det blev et sæt bestående af en body med den velkendte Danefæ svane med tilhørende bukser i det blødeste bomuld.


Så måtte jeg selvfølgelig også have den lækre heldragt med havfruen på.



Desuden kunne jeg ikke stå for denne lækre heldragt med glimmer print. Hvad kan jeg sige - jeg er en glimmer pige! Den var ikke i den ønskede størrelse hos Danefæ, så jeg fandt den hos min yndlings børnewebshop kids-world.dk


Desuden fandt jeg denne lækre sag på tilbud! Med seafoam glimmer print på havfruen. Så den faldt ved et uheld også i indkøbskurven!



Dette indlæg er delvist sponsoreret af Danefæ og kids-world.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar