søndag den 26. oktober 2014

Semper - grød og smoothies på tur


Lige siden Alma startede på fast føde har jeg savnet et alternativ til at have maden klar - smart i en fart. Det fandt jeg med Sempers Smoothies og grød to go
Det hele startede med at Semper var så søde at sende os en masse lækre Smoothies og grød to go



Alma lærte super hurtigt hvilket ende der skulle vende ind i munden, men det er som regel mig (eller hendes far) der hjælper hende med at få trykket indholdet ud i munden. Nogle gange trykker vi det ud på en ske, det afhænger lidt af hvilket humør Alma er i.


Alma bliver ekstatisk hver gang hun ser en af tuberne med enten smoothies eller grød, da de begge er med lækker frugt i. 
Og her er det at jeg er glad for Semper! Alt deres mad er varmekonserveret og dermed ikke tilsat en masse konserveringsmiddel. Derfor er jeg ikke bange for at tilbyde min datter færdiglavet mad på glas eller tube. Det er heller ikke tilsat noget som f.eks. sukker el.lign. Derfor er maden kun så sød som frugten tillader. Jeg har selvfølgelig smagt på det, som jeg altid gør, jeg kunne ikke drømme om at servere noget jeg ikke selv ville smage, og det er ikke fordi det er synderlig sødt. Personlig synes jeg det er en god måde at vænne dem til lidt mere eksotiske smage inden for frugtens verden.




Nu hvor Alma er blevet større synes jeg det er dejligt med et alternativ til at have skål, pulver, varmt vand m.m. med når man skal ud i nogle timer. Eller have en beholder med grød der kan holde sig lun eller noget der skal varmes. Det er ikke hver dag, og hvis mor og far sidder og ikke skal stresse over en masse, så fornemmer Alma vores ro. Derfor er det en stor hjælp fra Semper at jeg kan ligge mine grublerier og stress fra mig, og med god samvittighed give mit barn et måltid ud af mange som er grød to go. Så tak for det Semper! Det er altså en kæmpe hjælp når jeg samtidig arbejder en masse med netop samvittigheds kvaler i forbindelse med den depression jeg fik under graviditeten. 

Jeg har endnu et indlæg planlagt fra Semper, hvor der også vil være en tilknyttet Giveaway, så hold dig opdateret her på bloggen. Og tak fordi du læste med!

Dette indlæg er sponsoreret af Semper, men alle udtalelser er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar