tirsdag den 31. december 2013

Godt nytår!


Jeg vil gerne, her hos Kreagrotten, takke jer alle for opbakningen, støtten, læsningen og ikke mindst alle kommentarerne her i år 2013. Lige om lidt skriver vi 2014 og jeg vil have været i gang i lidt over et år, med temaskifte undervejs, men med et større og stadig voksende antal følgere. Det er jeg meget taknemmelig for! 
Desuden har der også været mange sponsorer af giveaways og anmeldelser her på bloggen, specielt sidst på året, og det har været et rigtigt spændende samarbejde, som kommer til at fortsætte langt ind i det nye år, og som jeg glæder mig meget til!
Desuden venter vi jo med spænding herhjemme på lillesøster, og det vil nok også komme til at fylde mere og mere på bloggen. Jeg håber dog at der stadig vil være lidt tid til alt det kreative under barslen.

Rigtig godt nytår til jer allesammen, og pas godt på hinanden derude!

1 kommentar: