lørdag den 17. januar 2015

Molo SS15

Drop 1 af Molo's SS15 kollektion er landet hos Kids-world og jeg har været på shopping! 
Hvis du følger min blog ved du sikkert at jeg er vild med Molo og slet ikke kan holde dankortet i ro når deres nye varer lander. Denne gang er ingen undtagelse.




Jeg er gået efter deres lækre badeheldragter med beskyttende UV faktor 40. Og så er de jo super lækre at se på! Den lækre neoncoral til min mindste og i tropisk print til den store.
Så er sommer badetøjet klar! Jeg går til babysvømning med min mindste og vil fortsætte med det. Desuden vil jeg også rigtig gerne starte med den store til den nye sæson i september, og så er det jo lækkert med noget ordenligt badetøj.

Jeg kunne slet ikke stå for deres pigeprint i dette drop. Og havde jeg en dreng er jeg også forelsket i deres print med blæksprutten.
Det pigeprint jeg er mest vild med må være fersken mega blomster, som jeg har valgt som tullesæt, bestående af bluse og buks, og en undertrøje med tilhørende hipsters til min store pige. Jeg er vild med Molos undertøj fordi det er så lækkert og på en varm sommerdag kan toppen bruges med et par shorts som en tanktop.

Derudover er der et rigtig sødt print med katte, det er det turkis med grå kant. Her har jeg også valgt en undertrøje og hipsters til min store pige, og en lækker heldragt til den lille.

Til sidst endnu et tulle sæt til Alma i det lækre blomsterprint på gråmeleret baggrund og rosa kant. Et par søde bukser og en lækker bluse. Dette er dog fra Molo's PS15 (pre-spring) kollektion

Jeg kan ikke få nok af Molo, og jeg glæder mig til hvad de mere byder på henover foråret. Men der er også mange andre mærker jeg glæder mig til at se nye kollektioner fra!

Dette indlæg er delvist sponsoreret af kids-world.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar