fredag den 30. januar 2015

Min første GoodieBox

Kender du Goodiebox? Jeg havde hørt om det et par gange og nu måtte det så være nu hvor jeg prøvede konceptet. Derfor har jeg for nogle dage siden modtaget min første goodiebox. 

Konceptet går i al sin enkelthed ud på at man én gang om måneden modtager en goodiebox med en 4-5 produkter eller flere, som er særligt udvalgt efter popularitet, innovation og aktuelle trends. Produkterne er som regel i special størrelser, men nogle gange får man fuld størrelse. Værdien er altid højere end den man har betalt. 

Desuden kommer goodieboxen i en lækker æske og er altid fint pakket ind. 



Denne måneds goodiebox handlede om beauty! En lækker full size body scrub med en lækker duft. En lækker prøve creme fra Vichy, en foundation primer fra Monu som også sagtens kan bruges uden make-up og den lækreste læbe stick og en prøve af Matas Sports Care muskel varmer.


Jeg glæder mig meget til at teste alle produkter og jer er allerede vild med læbe sticken da den både blødgør og giver lidt farve. Alle produkter kan man anmelde på siden og optjene goodiepoint for sine anmeldelser. På den måde kan man også betale for sine goodiebox.

Du kan læse meget mere og melde dig til på Goodiebox hjemmeside her. Det koster 99,- (eks. porto) som jeg synes er en rigtig fin pris for det man får. I folderen der medfølger i æsken kan man se normal prisen på varerne og dermed også få en ide om hvad man får for pengene.

Jeg vil fremover lave et månedtligt indlæg når jeg modtager min Goodiebox.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar