mandag den 7. april 2014

En pakke fra Dr. Oetker


Sidste år deltog jeg i Dr. Oetkers Yndlingskager. Her skulle man sende et billede samt opskrift ind med sin kage. Lige før nytår fik jeg besked om at jeg havde vundet! Med min lækre Tripple Heart Attack Cheesecake. 


Inde i hæftet ses billedet af kagen som de selv har bagt hos Dr. Oetker, samt en masse andre lækre kager. Det må have været sjovt at deltage i lige netop denne udvælgelse!

Idag har jeg så modtaget en fin lille takkegave fra Dr. Oetker, helt uventet, men glad det blev jeg! Og mon ikke det har skabt mod på tanden til at bage en super lækker kage til min datters 3 års fødselsdag her slut april...


Indholdet i den lækre kasse var følgende:
Dr. Oetker CupCake Topping 
Dr. Oetker Base Mix Cup Cakes
Dr. Oetker CupCake mini forme
Dr. Oetker CupCake confetti & stars
samt lille folder om Dr. Oetkers nye serie af CupCake produkter.

Derudover:
Dr. Oetker Vanilje twister
Dr. Oetker Madagascar Bourbon vaniljestænger
Dr. Oetker Madagascar Bourbon vaniljesukker
Dr. Oetker bagepulver
Dr. Oetker mandel splitter
Dr. Oetker silver krymmel 4-pak
Dr. Oetker naturlig mandel ekstrakt
Dr. Oetker naturlig MAdagascar Bourbon vanilje ekstrakt
Dr. Oetker Dekor glasur
Dr. Oetker bageforklæde

Og selvfølgelig Yndlingskage 2013 folderen, med alle de lækre opskrifter!



Opskriften har været på bloggen længe, ja nærmest fra starten og du finder den lige her!

Jeg glæder mig til at dele min datters fødselsdagskage med jer...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar