torsdag den 14. august 2014

Reima AW14 + RABATKODE til alle læsere!

Her henover sommeren fik jeg en lækker overraskelse fra Reima. Jeg fik en pakke med nogle af deres nye produkter fra deres AW14 kollektion.

Find rabatkode på 10% til reimashop.dk nederst i indlægget.







Reima har det lækreste tøj til de helt små. I en dejlig behagelig bomuldskvalitet. Af dette fik jeg en super lækker og inovativ body med tilhørende rib buks.



Fåes i str. 50-80 og koster 199,-

Bodyen er lidt mere funktionel fordi barnet kan vokse lidt mere i den. Lukningerne kan justeres i skridtet da der er to rækker af trykknapper og den øverste knap kan give sig.


Desuden kan ærmegab være åbnet, eller lukkes til som en lille luffe.




De tilhørende bukser er super søde og har en god pasform.

Fåes i str. 50-80 til 149,-



Derudover fik jeg en rigtig skøn fleecedragt til den lille. En god, let og tynd, men stadig varm kvalitet! Denne har også de gode detaljer med mulighed for lukning ved hånd og fod.

Fåes i str. 50-80 til 349,-





Sidst, men ikke mindst fik jeg også tilsendt den lækreste vinterjakke, med tilhørende hue, til min store pige. Det var samtidig lige hvad vi stod og manglede til vinteren!

Så snart jeg fik jakken i hånden kunne jeg med det samme mærke den høje kvalitet mellem hænderne. Jakken har en masse små fine detaljer som f.eks. en masse reflekser rundt om på jakken, skjulte juster-elastikker der kan gemmes væk (som altid er rart når man har en lille slank pige), aftagelig kunstpels på den aftagelige hætte og ikke mindst tapede sømme.

Jakken fåes i str. 92-140 og koster 1099,-





Og den lækre matchende hue med et ekstra lag ved ørerne for at holde den kolde luft ude.
Huen er endnu ikke på lager, men kommer på lager inden længe. Den fåes i str 50-52-54 og koster 349,-
Hvis du ligesom jeg er helt forelsket i Reimas efterårs-vinter kollektion, så kunne du måske godt bruge lidt rabat på din ordre?
Tast i så fald følgende rabatkode og få 10%!
kreagrotten

Jeg har i hvert fald forelsket mig i denne flyverdragt til min lille pige da hun starter i vuggestue til december.



Dette indlæg er sponsoreret af Reima, men holdningerne i teksten er mine egne.















1 kommentar: