tirsdag den 24. juni 2014

Jumpsuit - én lille, én stor...

Her, lang tid før fødslen af Alma, tilbage i december, syede jeg en del. Jeg fik dog aldrig vist jer disse fine jumpsuits til mine piger. 






Jeg har jo før syet nogle stykker til Emma, men efter hun er vokset en del, synes jeg hun skulle have en ny og at lillesøster også skulle have en. Så jeg gik ellers i gang med at sy en jumpsuit i den mindste størrelse. Den blev til en pænt stor dragt, på trods af at den hedder 0-2 mndr i mønsteret. Men så bruger Alma den jo bare når hun bliver 6 mndr +.

Almas er syet i pink isoli stof som er dejlig varmt om blødt på indersiden. Og Emmas i en gammel rosa, ligeledes i isoli stof.

Ribkant ved hænder og fødder i kontrastfarve.

Mørkelilla lynlås

Hætten er foret med fint jersey med digital print


Emmas er en størrelse 98, men den er dog også et nummer større i den reelle størrelse og er gemt til hun passer en 104.

Den er appliceret med en lille fin ugle

Den har ligeledes kontrastfarvet ribkant ved hænder og fødder

Og den er lige som Almas forret i hætten med jersey i digital print
Jeg håber snart at kunne vise mange flere ting frem her på bloggen. Både købte og hjemmesyede. 
Jeg er også så småt begyndt at sælge ud af tøjet igen, via hanhunbarn.dk, dog er udvalget ikke så stort endnu, men der er mere på vej. De sælger desuden en masse andre lækre ting!

1 kommentar: