mandag den 28. oktober 2013

Endelig tilbage!


Så er jeg endelig ovenpå igen. Efter en lang række uger med uudholdelig kvalme henover sommeren og efteråret, samt en afsluttende eksamen på mit studie, som trak tænder ud, men heldigvis gik godt, er jeg endelig tilbage på pinden.
Overskuddet er vendt tilbage, så nu skal der blogges!


Vi har været igennem diverse alment udbudte scanninger, og vores baby ser sund og rask ud. Vi kunne oveni købet lade os fortælle af den søde scanningsdame at vi får endnu en pige. Skønt! 
Vi har allerede fundet navnet, med forbehold for retten til at ændre mening, men det må I altså vente med til hun er født. 

Vi har jo alt til den lille pige, men jeg måtte insistere på en ny barnevogn, og den er allerede bestilt og betalt, og venter bare på vi afhenter den kort inden termin. 
Tøj har vi læssevis af, men jeg har alligevel "fået lov" at shoppe en lille smule, både nyt og brugt. Alt det vil I se mere til i mine løbende blog opdateringer. 



Jeg er idag 20+5, og mærker min lille pige hver dag mosle rundt inde i maven. Man kan ikke helt mærke det udenpå endnu, så far og storesøster må altså vente lidt endnu. 

Alt dette vil selvfølgelig betyde at der vil være en del fokus på graviditeten, og hvad der dertil hører, på bloggen fremover. 

 Det vil dog ikke ændre på at jeg for længe siden lovede jer en giveaway, og jeg kan starte med en lille teaser her:


Giveawayen vil være sponsoreret af Nicebuy.dk


4 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage - Nogle gange er det bare meget hårdt at være gravid... Jeg havde også en lang periode hvor jeg ikke var så vanvittigt aktiv i starten af graviditeten

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har specielt været hårdt her anden gang, med en meget aktiv datter på 2 år der skulle have opmærksomhed. Så overskuddet gik til hende, og så måtte alt andet i bero :)

      Slet
  2. Velkommen tilbage - jeg håber kvalmen og den slags er overstået :-)

    SvarSlet