søndag den 12. april 2015

Koin SS15 #2

Jeg havde lovet at vise jer lidt mere af Koins sommerkollektion som min store pige har fået lov at prøve lidt af. 

Jeg er helt vild med farvevalget i kollektionen!



De lækre løse bukser i den fineste bløde jersey, har det lækreste og meget moderne tryk i en fed neon coral farve. Da jeg så disse måtte jeg simpelthen have dem til Emma. Hun synes selv de er "fede". Her til en skøn, skøn hvid bluse i samme lækre kvalitet, med et super sødt tryk af en fugl med små sølv og sorte studser. 





Her har min datter givet mig lov at tage lidt billeder af hende i det nye tøj. Det synes hun var super sjovt og var meget stolt!



Det er i hvert fald ikke sidste gang vi skal have Koin til vores børn. Og du kan købe det hos min yndlingsforhandler af børnetøj; kids-world.dk, som også har sponsoreret dette indlæg.

Du kan finde deres udvalg af Koin her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar