tirsdag den 2. juli 2013

Minikrea Giveaway!

Så blev det endelig tur til en ny giveaway! Denne gang bliver det mønstre fra Minikrea der er på højkant. 
Minikrea laver enkle mønstre til børn fra 0-10 år. De er simple og lige til at gå til. Jeg har selv mange mønstre fra Minikrea, og meget af det tøj jeg syer er ud fra deres grundmønstre med nogle personlige "touches" her og der. 

Da jeg startede med at sy var det meget nyt, og det var vanskeligt for mig at læse og forstå de mest simple instruktioner. Men det var ikke noget stort problem da jeg købte mit første Minikrea mønster. Det var deres ballonbuks i str. ½-3 år. Dem har jeg syet mange af siden, og bliver aldrig træt af det. Det er virkelig et simpelt mønster man kan øve sig på og blive rigtig god til, så det er godt for "begyndere". Dette mønster er et af de mønstre der er med i denne giveaway. Derudover trækkes der lod om en A-top til de lidt større børn (4-10 år) og Overalls i str. ½-3 år.



Ét mønster fra Minikrea består af en "easy-model" som er nem og simpel at gå til. Jeg plejer altid at sy minimum én af easymodellen, før jeg vender møsnterarket om, hvor du finder et hav af variationsmuligheder! Man kan vælge at supplere med en enkelt lille variation, eller man kan begive sig ud i at ændre helt på modellen. Mulighederne er mange og det er kun fantasien der sætter grænser.


I denne giveaway trækkes der lod om 3 mønstre. Dvs. 1 mønster til 3 heldige vindere. 
For at deltage skal du være fast læser af siden, og derudover skrive en kommentar om hvad du forestiller dig at Minikrea kunne lave af voksenmønstre?
Du kan få 1 ekstra lod i puljen hvis du "liker" Minikrea på Facebook.

Husk at skrive din e-mail hvis ikke du har en blog, og hvilket af de 3 mønstre du kunne tænke dig hvis du vandt. (Ballonbuks, A-top, eller Overalls)

Du kan deltage indtil på fredag den 5/7-13 kl. 23:59




24 kommentarer:

  1. Ville helt vildt gerne vinde A-toppen :D
    Er nu fast læser!
    junehansen11@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov jeg glemte vist noget :)
      Hvis Minikrea lavede voksenmønstre ville det være fedt med en sommertop, gerne en der går til livet foran og nedover numsen bagpå hvis det giver mening ;) Og gerne op i en størrelse 48-50 så vi alle kan være med :op

      Slet
  2. Jeg snupper 2 lodder. Jeg vil gerne vinde ballon bukserne.
    Jeg synes det ville være fedt med en bluse/top i en model de dækker maven efter graviditeten. Tænker mønster kan laves så den både kan bruges med eller uden ærmer. Evt endda forlænges til tunika/kjole. Gerne op i større størrelser.

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. 3 lodder til mig tak... har liket minikrea på facebook.
    Drømmer om at forsøge mig med de dejlige ballonbukser jeg ser alle steder men endu ikke har turde at kaste mig ud i fordi det ser så svært ud.
    Voksen mønster kunne bestemt være en buksedragt eller en nem og enkel A formet nederdel.

    Super lækker Blog forresten den glæder jeg mig til at følge rigtig meget med i.

    SvarSlet
  4. A-top hvis jeg er heldig og til voksne ... kjoler og atter kjoler :)

    2 lodder til mig :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  5. A-toppen - Jeg har allerede investeret i mønstret til ballonbukserne.
    Jeg kun godt tænke mig et mønster til t-shirts med en masse variationer :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Er nu fast læser.
    A-top hvis jeg er heldig.
    Til voksne: en lækker regnfrakke.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg vil da rigtig gerne eje alle mønstrene, men vælger ballonbukserne hvis jeg skulle være så heldig :)
    Til voksne kjoler og tunika.
    Like på facebook.

    SvarSlet
  8. Lækker give away.

    Er blevet fast læser og liker allerede minikrea på facebook.

    Jeg vil SÅ gerne vinde A-toppen. :D

    Kig forbi min blog :D

    SvarSlet
  9. Fast læser.
    Jeg vil rigtig gerne vinde overalls mønstret!
    Det ville være cool med et voksenmønster på en maxidress/nederdel i jersey, evt et sæt med matchende top/jakke..

    kristina-hammelsvang@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg er fast læser. Jeg vil rigtig gerne vinde overalls mønstret.
    Det kunne være super fedt med et Pat tunikamønstre mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. jeg er fast læser og har liket mini Krea på Facebook
    jeg vil gerne vinde baggybuksen
    syntes det ville være lækkert med en tunika/kjole til voksne gerne til str 46/48
    egeskovthomsen@Gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg er blevet fast læser via bloglovin og jeg liker allerede Minikrea på Facebook.

    Jeg vil gerne vinde A-toppen, og alternativt Ballonbukserne.

    Et voksenmønster.. uha.. de overvejelser lyder spændende. Jamen en top, bluse eller lign. Gerne noget der ikke sidder alt for tæt.. :o)

    Jeg elsker Minikreas mønstre.. Jeg har lavet rigtig mange ting efter deres mønstre. Det fremgår vidst også af min blog ;o)

    SvarSlet
  13. Like på facebook og BL samt en lille <3 for karma:D

    Det ville være fedt om de kunne lage en litt "stor" og løs topp med halvlange ermer - nesten som dem man ofte får i "gravid" tøj.. Men altså til "normale" kropper og ikke gravide;)

    Jeg vil rigtig gerne vinde A-topen, da det er nok den lillepiken først ville kunne "tørre" prøve;)

    SvarSlet
  14. Jeg synes, at de skal lave et mønster med heldragt til voksne.

    Hvis jeg bliver den heldige, vil jeg gerne have mønstret til A-toppen.

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  15. Jeg synes generelt der er for få mønstre til gravid, altså til ventetøj.

    Vi vil gerne vinde A-toppen

    SvarSlet
  16. Sikke en fin blog :)
    Ville rigtig gerne vinde Overalls.
    Hmm, elsker Minikrea mønstre, og til voksne ville det da være helt fantastisk! Er helt sikker med på en Tunika model der kan varieres med ingen/korte/lange ærmer og som kan gå ned til en kjole også.

    SvarSlet
  17. Det ville jeg gerne vinde .-)

    er tilmeldt via bloglovin og liker Minikrea på Facebook :-)

    og da jeg (indtil videre) kun har et barn og hun er over 3 (6 år) er det mønsteret der er i str 4-10 (A-top) jeg helst vil have :-)

    Hvis de skulle lave modeller til voksne kunne toppe (f.eks som A-top) kjoler, buksedragter og jumpsuits da alle være gode mønstre at have...

    og mange af dem gerne op i de store str også :-)

    mvh
    Katrine Kastberg

    SvarSlet
  18. jeg krydser for ballonbukserne :)
    voksenmønstre skulle være en masse skønne kjoler :)

    er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  19. Fast laeser og "liker" paa facebook. Jeg krzdser fingre fr Ballonbukserne :)

    Mht. voksenmoenstre, saa kunne jeg godt taenke mig at se en model paa et par afslappede bukser - ala yogabuks - eller en maksidress. Begge dele har mange variationsmuligheder og er begyndervenlige.

    Mvh Tanja
    tajabertelsen(ad)gmail.com

    SvarSlet
  20. er ny i syverden, så ville nok gerne prøve ballonbukserne :-)

    jeg tænker en kjole i voksenmønstre ville være super flot og lækkert

    Kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  21. Ballonbukserne eller overalls.
    Voksen mønstre kunne være fedt med en løs hel dragt .
    Mette
    gunthel@gmail.com

    SvarSlet
  22. Also I would like sign up for this super candy.
    I like pants.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  23. Så dit link da jeg netop var inde og Like Minikrea side på facebook. Nu har jeg liket din facebook side også. Samt er blevet fast læser af din side.

    Mit første og pt eneste minikrea mønster er netop ballonbukserne. Så ville være dejligt med en af de andre..

    Syntes det ville være fedt med simple sommerkjoler til os voksne, eller en lun jumpsuit til efteråret/vinter..

    Skøn blog.
    K.h. Mille

    SvarSlet